Akibat lapar, pelanggan naik berang, Lepaskan satu das kepada pelayan restoran

Home Kehidupan Makanan

Toggle navigation

Biasa di Malaysia kalau masuk restoran mamak bukan seorang kadang kadang ada dua orang pelayan akan datang tanya nak minum apa dan makan. Dan makanan yang di order pun biasa akan tiba cepat dan pantas.

Berlainan pulak apa yang terjadi di sebuah restoran akibat layanan tak memuaskan pelanggan ambik tindakan yang tidak wajar dan telah sebabkan punca satu nyawa lenyap.

Kejdian berlaku kepada pelayan restoran di Paris ditembakk oleh pelanggan yang berang kerana layanan lambat selepas menunggu lama untyk mendapatkan pesanan makanan yang telah di pesannya sebelum ni.

Peristiwa itu berlaku di sebuah restoran bernama Mistral yang terkenal menyediakan makanan sandwich, cheese nan dan aneka roti di Noisy le Grand, 15 km ke timur Paris pada petang Jumaat.

Polis Paris sedang memburu pelanggan tersebut yang dilapor melepaskan satu das yang mengena bahu pelayan berumur 28 tahun.Pelayan malang tersebut terus rebah dan tidak menyangka tindakkan tersebut dari pelanggannya

Pelayan malang itu tidak sempat dikejarkan ke hospital kerana perkara ini berlaku dengan pantas dan setelah rebah terus Tiada lagi di dunia Ini di restoran tempat kejadian.

Saksi melaporkan pelanggan berang apabila pesanannya lambat tiba di meja.Akibat tidak dapat mengawal perasaan marah terus membuat tindakan bodoh tersebut. Tidak dapat di pastikan adakah pelanggan tersebut mabuk atau tidak. Sumber sinar harian

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *