Muka ustaz suci pasti ke syurga ke?-Datuk Aznil Nawawi

Home ilmu

Ketika Datuk Aznil Nawawi tengah bersedih di atas kepulangan abang tercinta pada hari selasa lalu mendapat satu komen yang menguris hatinya dan tidak kena pada tempatnya apabila menulis muka suci dalam debu.Koen tersebut buatkan Aznil terasa dan membalas semasa saya tengah sedih ada juga ustaz yang bergurau ke?

Di tambahnya dengan persoalan muka ustat suci adakah masuk syurga?Komen tersebut di katakan di tulis oleh seorang ustat.Namun perkara ini tidak berpanjangan bila ustat tersebut sedar dan memohon maaf kerana tidak membaca betul-betul apa yang di post oleh Aznil.

caption mstar

Ustat berkenan juga mengucapkan salam takziah.Aznil merasa terharu kerana ustaz tersebut mohon maaf setelah menghubunginya secara terbuka.Aznil mengucapkan terima kasih dan berharap mereka dapat bertemu satu hari nanti.Perkara ini juga tidak di panjangkan oleh Datuk aznil.

Sebelum ini ustaz tersebut memberi komen di sebuah gambar Aznil bersama abangnya di hadapan kaabah.Ustat tersebut dalam bentuk gurauan telah memberi komen tetapi perkara tersebut buatkan aznil tersinggung dan mempertikaikan kenapa ustat tersebut tidak memahami situasinya.

Semoga semua ambil ini sebagai pengajaran agar tidak memberi sebarangan komen tanpa berfikir panjang.Bergurau boleh tapi perlualah ada batas dan tempat yang sesuai selain tanpa menyinggung perasaan sesiapa pun.Sumber Mstar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *