Wanita Memutuskan untuk Pakai Pakaian 2.5kg Selepas Menemui Bagasinya terlalu berat

Home Kehidupan Wanita

Secara Jujur, kebanyakan kita cenderung untuk membawa terlalu banyak barang dan sering terlupa had beg bagasi kita terutamanya apabila mengambil penerbangan. Ini mungkin agak merungsingkan, terutamanya apabila anda berada di kaunter dan tidak tahu apa yang perlu dilakukan dengan item tambahan di dalam beg anda. buang apa yang ada adalah pilihan terakhir.

Berlainan pulak dengan seorang Wanita Hilariously yang memutuskan untuk memakai semua pakaiannya selepas menemui bagasi aadalah berlebihan dari apa yang di hadkan.Tidak siapa sangka wanita tersebut akan mengambil tindakan yang di luar jangkaan untuk menyelesaikan masalah bagasi lebihan.

Seperti yang diketahui oleh semua orang, Hanya bagasi 7kg standard untuk bagasi kabin dan sesetengah syarikat penerbangan sangat ketat mengawalnya agar tidak melebihi dari 7kg. Nah, wanita ini dari Filipina mengalami hal ini dan datang dengan cara yang kreatif untuk menyelesaikan masalah ini.

Dalam jawapannya, dia berkata bahawa kakitangan syarikat penerbangan di kaunter daftar masuk menimbang bagasi daftar masuknya dan mendapati bahawa ia adalah lebih berat . Kakitangan memberitahu bahawa bagasinya beratnya 9kg apabila dia hanya dibenarkan mengambil 7kg, dan menyerahkannya kepadanya.

Sekarang, apa yang akan anda lakukan jika anda berada di situasinya? Dia enggan membuang hartanya, dan tidak mempunyai pilihan, dia memutuskan untuk mengeluarkan pakaian tambahannya supaya dia dapat memakai sebanyak mungkin lapisan. Dia memaparkan foto dirinya dengan sekurang-kurangnya tiga seluar panjang dan sembilan puncak, lengkap dengan kemeja-kemeja dan bahkan jaket. Walau bagaimanapun, kami ada satu soalan, bagaimana dia akan berjalan sambil memakai selipar dengan banyak seluar?

Dia telah mernangkap gambar dan memuatkannya dalam facefook hingga ia menjadi viral. Ia telah dikongsi lebih daripada 17,000 kali sejak ia diposting, dan netizen terasa lucu dengan gelagatnya. Rupa-rupanya, dengan itu, dia sebenarnya dapat mengurangkan berat bagasi tangannya dari 9kg hingga ke 6.5kg.

Walaupun ini mungkin menggembirakan, Tetapi kita sangat menggalakkan pembaca kami untuk mematuhi garis panduan bagasi dan menimbang bagasi anda sebelum anda pergi ke lapangan terbang supaya anda tidak perlu mengambil langkah-langkah terdesak seperti ini. Lagipun, anda mahu hak penerbangan yang mudah?

sumber Apartment Therapy & Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *