Semoga anak dan ibunya selamat doa netizen bila baca mesej suaminya

Home

Bukan mudah mempunyai pasangan tidak setia kerana seseorang hanya boleh membayangkan betapa banyak penderitaan mental yang perlu di hadapinya Wanita malang ini tidak bernasib baik untuk berkahwin dengan suami tak jujur semasa dia sarat, yang hanya menambah ketegangan fizikal dan mentalnya.

Dalam jawatan yang dikongsi oleh laman Facebook, Kelab Soal Jawab Ibu & Bakal Ibu Comel, mereka berkongsi mesej yang mereka terima dari salah seorang ahli mereka dan ia benar-benar menyayat hati. Ibu mengandung tanpa nama berkongsi masalahnya, mengatakan bahawa dia telah menangkap suaminya tidak jujur dengan wanita lain dan dihadapkan kepadanya.

Dia berkata, “Sekarang saya bermesej dengan suami saya kerana dia tidak pulang ke rumah selama tiga hari. Saya menunggu di rumah kerana saya di jangka melahirkan anak hari ini. Saya takut jika saya perlu melahirkan pada waktu malam dan tidak ada yang dapat menjaga anak saya yang lain. Saya memanggilnya dan memintanya pulang, tetapi dia berkata bahawa dia perlu bekerja lebih masa dan minta supaya saya diam. “

Walau bagaimanapun, ketika dia keluar kemudian membeli barang, dia melihat suaminya bersama dengan wanita lain dan dia hantar WhatsApp. Pada mulanya, dia menafikannya sehingga dia menghantar gambar dia dengan dengan wanita lain, dan kemudian dia marah dan mengutuknya.

“Saya tidak akan menuduh anda jika saya tidak melihatnya dengan mata saya sendiri. Saya melihat anda mencium tangan wanita lain. “fsn terkejut, suaminya menjawab,” buat kerja sendiri. Wei, celaka, kau sedar tak bahawa a akan melahirkan bayi dengan segera? Saya berdoa agar bayi itu tidak akan hidup . Saya berdoa agar anda akan m4tii dalam melahirkan anak juga. !

Bayangkan, suaminya mengutuk isteri dan anaknya sendiri, dengan harapan bahawa mereka berdua akan m4tii. Namun, isterinya tetap tenang dan menjawab dengan tenang. , “Terima kasih. Jika saya m4tii, saya harap saya akan bersama anak saya dan anda boleh gembira. “

Namun, dia tersedih tentang perangai suaminya dan merasa gelisah tentang melahirkan selepas apa yang suaminya katakan, jadi dia meminta halaman tersebut untuk mendapatkan bantuan. Netizen terkejut dengan perangai suaminya dan memberinya nasihat, dengan berdoa gar semua selamat. Ramai daripada mereka juga mengutuk suaminya, mengatakan bahawa dia seorang lelaki yang teruk.

Suami yang tak betul dan tak bermakna! Kami doakan kedua-dua bayi dan ibu selamat! sumber Kelab Soal Jawab Ibu & Bakal Ibu Comel

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *